Spolupráca na publikácii knihy On existuje!
Na projekte knihy Dávida Hanca som pracovala komplexne, pričom som sa zamerala na vytvorenie vizuálu, ktorý presahuje samotnú publikáciu a spája sa s komunikáciou novej komunity čitateliek - Láskyplnej komunity. Celkový vizuál odráža hlboké posolstvo knihy a bol starostlivo prispôsobený tak, aby efektívne oslovil cieľovú skupinu, ktorou sú ženy hľadajúce podporu, motiváciu a cestu k objaveniu pravej lásky.
Ilustrácia obálky knihy
Pri navrhovaní obálky som sa ponorila do obsahu knihy, aby som čo najviac pochopila jej hlavné myšlienky a emócie. Hlavnou výzvou bolo pretransformovať kľúčové myšlienky a náladu textu do vizuálneho jazyka, ktorý by okamžite zaujal a rezonoval s čitateľkami. Použitá farebná paleta a jemná symbolika evokujú pocity nádeje, sebadôvery a objavovania lásky - nie len k druhým, ale aj k sebe samej.​​​​​​​
Zalomenie knihy
Pri zalamovaní textu som kládla dôraz na funkčnosť a estetiku. Optimalizácia rozloženia strán a výber písma vytvára harmonický čitateľský zážitok. Jemné grafické prvky, inšpirované obálkou, sú zakomponované na jednotlivých stranách ako vizuálne spojenie celého diela, pričom nenápadne podporujú náladu a atmosféru knihy.
Farebná páleta
Ilustrácia titulnej strany ma inšpirovala k vytvoreniu farebnej palety, ktorá spája teplé odtiene evokujúce nádej a lásku s tmavými, elegantnými odtieňmi modrej. Tie dodávajú dizajnu mužský akcent, reflektujúci pohľad autora – muža kouča, ktorý sprevádza ženy na ceste za objavením lásky. Paleta je doplnená jemnými béžovými tónmi, ktoré prinášajú pocit harmónie, jemnosti a vyváženosti. Táto kombinácia farieb bola konzistentne aplikovaná naprieč všetkými vizuálmi, od obálky knihy cez webový dizajn až po príspevky na soc. siete, čím vytvára ucelenú komunikáciu.​​​​​​​
Grafický návrh webovej stránky, copywriting
Pracovala som aj na návrhu a zjednotení webovej stránky kouča Dávida, pričom mojím cieľom bolo dosiahnuť moderný a jednoduchý dizajn webu, ktorý bude slúžiť ako hlavná platforma pre prezentáciu kouča, jeho knihy a Láskyplnej komunity. Dizajn reflektuje vizuálnu identitu knihy, čím zabezpečuje konzistentnosť naprieč všetkými médiami. Použila som intuitívnu navigáciu a vizuálne prvky, ktoré vedú návštevníčky k hlbšiemu spoznaniu obsahu knihy a motivujú ich ku konverzii, vďaka ktorej sa stanú súčasťou komunity.
Facebook reklama
Súčasťou projektu bola aj tvorba série vizuálov pre Facebook reklamy. Každý grafický návrh bol strategicky vytvorený tak, aby nielen zaujal, ale aj efektívne pracoval v rámci sociálnych sietí. Dôraz som kládla na jednoduchosť posolstva, emocionálne spojenie a silné výzvy k akcii, ktoré podporili predaj knihy a zvýšili jej povedomie.
Tento projekt bol pre mňa príležitosťou spojiť rôznorodé zručnosti, ako sú ilustrácia, typografia a grafický dizajn, do jedného harmonického celku. Výsledkom je ucelená vizuálna komunikácia, ktorá podporuje nielen predaj knihy, ale aj jej širšie posolstvo. 

Ďalší projekt z portfólia

Back to Top